AAC yakınındaki ince bir çukurda 1,1 milyon litre su bir çöküşe yol açtı | Mumbai Haberleri

betül

Member
Mumbai: Pazartesi günü benzeri görülmemiş sağanak, Mumbai -U demiryolunun aqua hattını test etti ve son istasyonunda 1.1 milyon litre su biriktirildi -Acharya Atre Chowk (AAC) – -sadece kısmen halka açıktı. İstasyonda ikisi halka açık altı giriş kapısı var. Dördü genişletildi. Şiddetli yağmur, AAC'nin askıya alındığı hizmetlere yol açan uzantıların sellerinden birine yol açtı.


MUMBAI, Hindistan – 27 Mayıs 2025: 27 Mayıs 2025 Salı günü dün Mumbai, Hindistan'da su bastırılmasından sonra işlevsel olmayan kapalı Acharya Atre Chowk Metro İstasyonu Aqua Line 3 dışında güvenlik.

Çukurdaki yağmur suyunun ağırlığı bir arızaya yol açtı ve aşağıdaki istasyonu sular altında kaldı. Çevresindeki betonun geçici koruyucu duvarı hidroelektrike dayanamadı. Mumbai Metro Rail Corporation Limited'den (MMRCL) yetkililer, böyle bir olasılığın nedeninin dünyadaki (9.30 ila 10.30: 30: 30: 00) 90 mm yağış kaydettiği olduğunu söyledi. Sorunun yanında sel. AAC istasyonunun birkaç gün içinde yeniden açılması bekleniyor.

Salı günü, “Bu istasyonun en düşük noktası suya ve slush'a ulaşıldığı 22 metredir. Yüksek kaliteli pompalar her şeyi durulamak için kullanılır. Bu kısmı temizlemek ilk önceliğimizdir.” Dedi. Ayrıca AAC istasyonunu birkaç gün içinde yeniden açmak için iyimserlik dile getirdi.

İnsanlar HT'ye, istinat duvarının sadece “normal yağmura” dayanacak şekilde inşa edildiğini ve yağış bir saatte 25 mm'yi aştığında kırmızı bir alarm çaldığını bildirdi. Bu alt yapı giriş noktası, aşırı kalabalık bir yağmur suyu drenajının da sorunu arttırdığı Dr. Annie Besant Yolu boyunca yer almaktadır.

MMRCL'den bir yetkili, “Temel plakanın inşaatın bu kısmına uyarlanması çalışması beklemiyordu. Böylece istinat duvarı ile bir adım yarattık. 1.1 milyon litre yağmur suyu, tren istasyonuna düşen ve düşen bu geçici çukuru içermekten çok fazlaydı. Yeraltı hattındaki başka bir istasyon benzer bir sorun yaşadı.” Dedi.

İsim almak istemeyen bir memur, HT'ye Slush ve Water'ın “Çarşamba günü temizlenen ve test edilen” asansörlere ve yürüyen merdivenlere girdiğini söyledi.

İzleri temizlemek için pompalar 24*7 kullanıldı. Yetkili ayrıca, tren istasyonunun hasarlı kısmının etrafında kalıcı bir koruyucu duvarın inşa edildiğini ve bitmesi birkaç ay sürdüğünü söyledi. Bu, suyun gelecekte nüfuz etmesini önlemeye yardımcı olacaktır. Yetkili, bu rotanın diğer istasyonlarının – Aarey JVLR'deki dünya – korunduğunu da sözlerine ekledi.

İstasyondaki mevcut yolcu yükünü çalıştırmak için yeterli iki giriş noktası sırasında £37.000 crore koridoru sele dirençliydi.

Yetkili, “Yolcuların yeraltı U -Bahn koridoru hakkında endişelenmek için hiçbir nedeni yok. Trenler, suyun gerçekleşmediği tünelin güney ucunda konuşulabilir.” Dedi.

Pazartesi günü, yaklaşık 40.000 yolcu Aarey JVLR Dünya Rotası'na seyahat ederken, 45.000'den fazla yolcu Salı günü bu hatta seyahat etti.