Mumbai: “Mile Git …”, Vatandaş İdaresi'nin 31 Mayıs Cumartesi günü karşılanmayacağından, iddialı sokak betonlama girişimini nasıl imzalaması gerektiğidir.
Acharya'da Eksik BMC Yolu Onarım Çalışması Chowk Metro İstasyonu, Mumbai'deki Dünya (Satish Bate/ Hindustan Times'ın Fotoğrafı) (Hindustan Times)
Brihanmumbai Belediye Şirketi'nin (BMC) yüksek taleplerine rağmen, şehrin sokaklarındaki çeşitli rotalar eksik kalıyor. BMC'nin verilerine göre, Faz 2'deki sokakların% 54.68'inin sadece yarısından biraz fazlası tamamlandı, Faz 1'de kaydedilen yolların% 82.23'ü belirtildi. Bu, Faz 1 ve 574 Sokaklarında 811 sokaklarına karşılık gelir ve bu da tamamlanmıştır. Geri kalanı üzerinde çalışmaya devam edilir veya musondan sonra başlar.
Bununla birlikte, gerçek ilerleme ölçüsü belirsizliğini korumaktadır, çünkü BMC henüz belirli sokakların uzunluğu hakkında veri yayınlamak zorunda değildir – hedefin ne kadar elde edildiğine dair gerçek barometre.
Ocak 2023'te iki aşamada piyasaya sürülen proje, 2.118 sokakta toplam 701 km olan Faz 1'de 324 km (698 sokak) ve 377 km (1.420 sokak) hedeflendi.
Ancak bu yılın Şubat ayında burjuva organı stratejisini değerlendirdi.
Ek Topluluk Komiseri (projeler) Abhijit Bangar, “Şubat ayına kadar geniş hendeklerin vatandaşlara büyük rahatsızlık verdiğini fark ettik.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Bu yüzden Mart ayına kadar yeni yol kazıları kiralamaya karar verdik. Halkın rahatlığının hedefimizi tamamlamadan önce önceliği vardı.”
Vatandaşlar ikna olmamıştı. Uzun çalışma gecikmeleri sakinlerin sabrını zaten test etmişti ve müteahhitlerin lake adazik yaklaşımı vatandaşların dehşete düştüğü.
Bununla birlikte, vatandaşları ilk sıraya koyduklarını iddia ettiklerinde, BMC 28 Şubat'ta bir genelge yayınladı ve resmen daha fazla siper hendeklerini yasakladı. Trafik sıkışıklığı, hava kirliliği ve güvenlik riskleri hakkında artan şikayetlere tepki gösterdiklerini söylediler.
Ancak, yasak orijinal programı rahatsız etti ve son kez geciktirdi. Basitçe söylemek gerekirse, işi çıkardı ve vatandaşları daha uzun bir süre bu bozukluklarla başa çıkmaya zorladı.
Sokaklar şehrin her yerine kazılır ve beton atıkların tepeleri gözetimsiz kaldı, bu da yayaları ve sürücüleri tehlikeli bir engel kursunda gezinmeye zorladı. Yaklaşan muson bir tehlike unsurunu ekledi.
Bununla birlikte, BMC hala bitmemiş yol çalışması için revize edilmiş bir nihai plan duyurmalıdır – halkın altyapı girişimlerine olan güvenini daha da zayıflatan bir sessizlik.
Acharya'da Eksik BMC Yolu Onarım Çalışması Chowk Metro İstasyonu, Mumbai'deki Dünya (Satish Bate/ Hindustan Times'ın Fotoğrafı) (Hindustan Times)
Brihanmumbai Belediye Şirketi'nin (BMC) yüksek taleplerine rağmen, şehrin sokaklarındaki çeşitli rotalar eksik kalıyor. BMC'nin verilerine göre, Faz 2'deki sokakların% 54.68'inin sadece yarısından biraz fazlası tamamlandı, Faz 1'de kaydedilen yolların% 82.23'ü belirtildi. Bu, Faz 1 ve 574 Sokaklarında 811 sokaklarına karşılık gelir ve bu da tamamlanmıştır. Geri kalanı üzerinde çalışmaya devam edilir veya musondan sonra başlar.
Bununla birlikte, gerçek ilerleme ölçüsü belirsizliğini korumaktadır, çünkü BMC henüz belirli sokakların uzunluğu hakkında veri yayınlamak zorunda değildir – hedefin ne kadar elde edildiğine dair gerçek barometre.
Ocak 2023'te iki aşamada piyasaya sürülen proje, 2.118 sokakta toplam 701 km olan Faz 1'de 324 km (698 sokak) ve 377 km (1.420 sokak) hedeflendi.
Ancak bu yılın Şubat ayında burjuva organı stratejisini değerlendirdi.
Ek Topluluk Komiseri (projeler) Abhijit Bangar, “Şubat ayına kadar geniş hendeklerin vatandaşlara büyük rahatsızlık verdiğini fark ettik.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Bu yüzden Mart ayına kadar yeni yol kazıları kiralamaya karar verdik. Halkın rahatlığının hedefimizi tamamlamadan önce önceliği vardı.”
Vatandaşlar ikna olmamıştı. Uzun çalışma gecikmeleri sakinlerin sabrını zaten test etmişti ve müteahhitlerin lake adazik yaklaşımı vatandaşların dehşete düştüğü.
Bununla birlikte, vatandaşları ilk sıraya koyduklarını iddia ettiklerinde, BMC 28 Şubat'ta bir genelge yayınladı ve resmen daha fazla siper hendeklerini yasakladı. Trafik sıkışıklığı, hava kirliliği ve güvenlik riskleri hakkında artan şikayetlere tepki gösterdiklerini söylediler.
Ancak, yasak orijinal programı rahatsız etti ve son kez geciktirdi. Basitçe söylemek gerekirse, işi çıkardı ve vatandaşları daha uzun bir süre bu bozukluklarla başa çıkmaya zorladı.
Sokaklar şehrin her yerine kazılır ve beton atıkların tepeleri gözetimsiz kaldı, bu da yayaları ve sürücüleri tehlikeli bir engel kursunda gezinmeye zorladı. Yaklaşan muson bir tehlike unsurunu ekledi.
Bununla birlikte, BMC hala bitmemiş yol çalışması için revize edilmiş bir nihai plan duyurmalıdır – halkın altyapı girişimlerine olan güvenini daha da zayıflatan bir sessizlik.