Mumbai: Bitmemiş altyapı çalışması ve son teslim tarihlerini kaçıran bir şehirde, Mumbai Güney'deki Bellasis Köprüsü güçlü bir nadirdir. Brihanmumbai Belediye Şirketi (BMC), sadece Haziran 2026'daki son tarihe kadar değil, aynı zamanda altı ay önce bir asırdan fazla süren köprünün yeniden inşasını sona erdirdiğinden emindir.
Mumbai, Hindistan – 08, Nisan 2025: İşçiler şu anda 8 Nisan 2025 Salı günü Mumbai, Mumbai, Hindistan'da Mumbai'de Mumbai'de Mumbai, Hindistan Mumbai'deki Mumbai merkezinde meşgul.
Mumbai'de sökülen ve yeniden inşa edilen İngiliz döneminden gelen birkaç köprü altında, Bellasis Köprüsü-1893'ü inşa etti ve İngiliz General General John Bellasis'in Mumbai Central'daki demiryolu rayları üzerinden adını aldı ve doğudaki Nagpada'yı Batı'daki Tardeo ile birleştiriyor.
İnşaattan 130 yıl sonra, 2018'de BMC'nin yapısal bir incelemesi, harap edildiğini buldu. Her gün kullanan 25.000 ila 30.000 sürücünün dehşeti için vatandaşlar, köprünün yıkılması ve yeniden inşa edilmesi gerektiğini söyledi.
Bununla birlikte, köprü Haziran 2024'e kadar yıkıldığında endişelenmenize gerek yok. Maharashtra Demiryolu Altyapı Geliştirme Şirketi mi yoksa BMC ve Batı Demiryolu'nun onu birlikte yeniden inşa edip etmeyeceği konusunda bir anlaşmazlık vardı. Tasarımlar, izinler için göçü aldı, böylece olağan gecikmeler yıllara katkıda bulundu.
Sonunda bir köprü kablo ile çivilenmişti, burada BMC ödendi £70 crore ve demiryolları başka £40 crore. Sokaklar altıya iki katına çıkarıldı ve tasarım optimizasyonları gerçekleştirildi. Yeniden yapılanma döneminde taşıtlar alternatif yollar önerildi.
Balıkçı protestoları
Ancak, tasarım değişikliği bölgenin bazı sakinlerini etkiledi. Bir BMC yetkilisi, 16 yapının sakinlerinin yönergelere uygun olarak etkilendiğini ve rehabilite edildiğini iddia ederken, 100 yıllık bir balık pazarının kaderi karanlıkta. BMC, 14-16 balıkçı kadının köprüden etkilendiğini kabul etti.
Tardeo Bellasis Köprüsü Balık Pazarı'nı oluşturan bir dizi balık adamı, günün gününde oluşan kurucu köprünün bir tarafında yer almaktadır. Sayıda sadece birkaç tane – 27'lik 15 normal konuk, ancak sadece yedisinin geçerli bir hawker lisansı var. BMC, diğer balıkçı kadınların yenilenmesi veya lisanslarının transferinde gecikmeler nedeniyle yasadışı sağlayıcılar açıkladı.
“BMC yedi vermeyi kabul etti [licensed fisherwomen] Bölgedeki bölgedeki alternatif konaklama birimleri, ancak başkalarının mahsur kalmasına izin vermeyeceğiz ”dedi.
Anonimlik için başvuran d -ward'dan bir vatandaş, “BMC'nin bir piyasada rehabilite ettiği zaman sorunun ne olduğunu görmüyoruz. Sokakta balık nasıl satabilirsiniz? BMC önlemleri başlatacak.” BMC'nin pazar departmanından yüksek katmanlı memurlarla ayrıntılı tartışmalardan sonra, durumu çözmek için olası alternatifler önerilmiştir.
Buna göre, bir Fisher heyeti Perşembe günü D Ward'ın belediye komiseri yardımcısı Manish Valunju ile buluşacak. Tandel, “Bu toplantıda bir karar elde edilmezse, balıkçılar 21 Nisan'da Belasis Köprüsü inşaatında bir protesto planlıyorlar.” Dedi.
Fisher protestolarının Bellasis Köprüsü Yeniden Yapılandırmasını raydan çıkarıp incelemediği görülüyor. Şu anda, BMC hala son teslim tarihini yapmaktan ve yenmekten emin.
Linah Baliga'nın girişleriyle
Mumbai, Hindistan – 08, Nisan 2025: İşçiler şu anda 8 Nisan 2025 Salı günü Mumbai, Mumbai, Hindistan'da Mumbai'de Mumbai'de Mumbai, Hindistan Mumbai'deki Mumbai merkezinde meşgul.
Mumbai'de sökülen ve yeniden inşa edilen İngiliz döneminden gelen birkaç köprü altında, Bellasis Köprüsü-1893'ü inşa etti ve İngiliz General General John Bellasis'in Mumbai Central'daki demiryolu rayları üzerinden adını aldı ve doğudaki Nagpada'yı Batı'daki Tardeo ile birleştiriyor.
İnşaattan 130 yıl sonra, 2018'de BMC'nin yapısal bir incelemesi, harap edildiğini buldu. Her gün kullanan 25.000 ila 30.000 sürücünün dehşeti için vatandaşlar, köprünün yıkılması ve yeniden inşa edilmesi gerektiğini söyledi.
Bununla birlikte, köprü Haziran 2024'e kadar yıkıldığında endişelenmenize gerek yok. Maharashtra Demiryolu Altyapı Geliştirme Şirketi mi yoksa BMC ve Batı Demiryolu'nun onu birlikte yeniden inşa edip etmeyeceği konusunda bir anlaşmazlık vardı. Tasarımlar, izinler için göçü aldı, böylece olağan gecikmeler yıllara katkıda bulundu.
Sonunda bir köprü kablo ile çivilenmişti, burada BMC ödendi £70 crore ve demiryolları başka £40 crore. Sokaklar altıya iki katına çıkarıldı ve tasarım optimizasyonları gerçekleştirildi. Yeniden yapılanma döneminde taşıtlar alternatif yollar önerildi.
Balıkçı protestoları
Ancak, tasarım değişikliği bölgenin bazı sakinlerini etkiledi. Bir BMC yetkilisi, 16 yapının sakinlerinin yönergelere uygun olarak etkilendiğini ve rehabilite edildiğini iddia ederken, 100 yıllık bir balık pazarının kaderi karanlıkta. BMC, 14-16 balıkçı kadının köprüden etkilendiğini kabul etti.
Tardeo Bellasis Köprüsü Balık Pazarı'nı oluşturan bir dizi balık adamı, günün gününde oluşan kurucu köprünün bir tarafında yer almaktadır. Sayıda sadece birkaç tane – 27'lik 15 normal konuk, ancak sadece yedisinin geçerli bir hawker lisansı var. BMC, diğer balıkçı kadınların yenilenmesi veya lisanslarının transferinde gecikmeler nedeniyle yasadışı sağlayıcılar açıkladı.
“BMC yedi vermeyi kabul etti [licensed fisherwomen] Bölgedeki bölgedeki alternatif konaklama birimleri, ancak başkalarının mahsur kalmasına izin vermeyeceğiz ”dedi.
Anonimlik için başvuran d -ward'dan bir vatandaş, “BMC'nin bir piyasada rehabilite ettiği zaman sorunun ne olduğunu görmüyoruz. Sokakta balık nasıl satabilirsiniz? BMC önlemleri başlatacak.” BMC'nin pazar departmanından yüksek katmanlı memurlarla ayrıntılı tartışmalardan sonra, durumu çözmek için olası alternatifler önerilmiştir.
Buna göre, bir Fisher heyeti Perşembe günü D Ward'ın belediye komiseri yardımcısı Manish Valunju ile buluşacak. Tandel, “Bu toplantıda bir karar elde edilmezse, balıkçılar 21 Nisan'da Belasis Köprüsü inşaatında bir protesto planlıyorlar.” Dedi.
Fisher protestolarının Bellasis Köprüsü Yeniden Yapılandırmasını raydan çıkarıp incelemediği görülüyor. Şu anda, BMC hala son teslim tarihini yapmaktan ve yenmekten emin.
Linah Baliga'nın girişleriyle