Colaba Sakinleri Gateway yakınındaki iskelenin miras açıklığının yasallığı konusunda meydan okuma | Mumbai Haberleri

betül

Member
MUMBAI: Koruma Vatandaşları ve Sakinler Derneği (CHCRA), Mumbai Mirası Koruma ve BMC tarafından Radyo Kulübü ve Tor Hindistan arasındaki sahil boyunca büyük bir yolcu avı ve terminalleri inşası için Miras Koruma Komitesi'ni (MHCC) sorguladı.


Colaba sakinleri, 3 Mayıs Poyekar/ Hindustan Times'ın (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) (Hindustan Times) Dr. Babasaheb Ambedar heykelinde Radyo Kulübü ile Hindistan Ağ Geçidi arasında planlanan bir protesto yürüyüşü düzenledi.

Rejoinder'daki bir beyannamede, Chrca Başkanı Subhash Motwani, 7 Şubat 2025'te şehir mimar yardımcısı tarafından yayınlanan miras NOC yasadışı ve eski facie ultra vires'in sadece MHCC ile birlikte, MHCC ile ilgili bir istişareden sonra (sadece kalkınma kontrolü ve finansman) (sadece kalkınma düzenlemesi ile ilgili bir istişareden sonra) olduğunu iddia etti ( 2034, özellikle 52 (9) düzenlemesi ve ancak MHCC ile ilgili istişareden sonra.

Söz konusu proje, yaklaşık 84.000 metrekarelik bir alana 250 feet ve caddenin 15 feet yüksekliğinde bir terminal sistemi önermektedir. 203 metre genişliğe ve sokak seviyesinin beş feet yüksekliğinde 650 metre denize uzanan devasa bir yolcu geçidi içerir. Köprü, yaklaşık 4.85.000 metrekarelik bir deniz alanını veya Hindistan'ın kapısı tarafından işgal edilen alanın 20 katını sarar.

Petents, Hindistan'ın hedefi ve Tac Mahal -Hotel'in eski kanadı gibi ikonik derece -i mirasının anıtlarının hemen yakınında böyle muazzam bir yapının, tarihsel ve mimari karakterleri ve bu mirasların kültürünün kalıcı olarak görsel işaretleri ile tamamen uyumsuz olduğunu savunmaktadır. Apolo çubukları ve apolo meyvelerinin apolo çubuklarının kültürünün kültürü ve Aphone meyvelerinin kültürünün kültürünün ve kültürel kültürün kültürel ülkesinin APHON yapısı.

Beyanname, MHCC'nin kültürel miras bölgelerindeki yeni gelişmenin Sınıf I yapılarının büyüklüğünü, ölçeklendirilmesini veya ayarını yürütmemesi gerektiğini öngören düzenlemeleri göz ardı ettiğini göstermektedir. Köprü tasarımının fonksiyonel gerekçelerden yoksun olduğu ve dış kenarın biniş platformlarını barındıracağını gösteriyor, ancak yapı tarafından çevrelenen 12 hektarlık deniz alanının tamamı, kamu deniz alanını etkili bir şekilde boşa harcayan ve sürdürülebilir kalkınma ilkelerini ihlal eden pratik bir faydaya sahip olmayacak.

PJ Ramchandani Marg boyunca trafik sıkışıklığı, tersi ele alınan bir diğer önemli endişe kaynağıdır. Zaten düzenli trafikle sürekli vurgulanan cadde, deniz ve konut binası arasındaki konumu nedeniyle genişleme için çok az genişlemeye veya hiç genişlemeye sahip. MHCC'nin aşırı yükün, ek bir meslekten olmayan veya atık şeridinin sağlanmasıyla ele alındığı iddiasının aksine, Petents, uygulanabilir bir yol uzantısının mümkün olmadığını ve bu boyuttaki bir terminalden ek trafiğin sadece zaten güvencesiz bir durumu bozacağını savunuyor.

CHCRA, BMC'nin varisinin kötü, yasadışı olduğunu ve yasada kaldırılması gerektiğini ve bir kenara bırakılması gerektiğini iddia etti.