Mumbai: £630-crore üst geçit, CD Barfiwala Lane'den Juhu-Versova-Linkstraße'ye hızlı bir fermuar sunuyor, burada Juhu Circle Slipes, Mumbai'deki sahil yolunun yüksek hızlı koridorunu bağlamak için doğrudan BMC'nin büyük planına uyan bir köprü. Bununla birlikte, sakinler transferin transferine yaklaşımın altındaki sokakları geçenler için darboğazlar oluşturduğunu savunuyorlar.
Juhu Circle'ın transferi trafik sorunlarımıza katkıda bulunacak: sakinler
Juhu Circle Flyover, yaratılışta uzun zamandır birçok planlama değişikliğine maruz kaldı. Juhu Circle'daki tıkanıklığı azaltmak için 2016'daki transfer, Metro 2B 2B sütunları boyunca daha düşük bir seviyede Metro 2B hattının sütunlarına gitmelidir. Ama bu hurdaya çıkarıldı çünkü tıknaz ve zordu.
Bir sonraki rotadan sonra – Hindistan ülkesinin Havaalanları Otoritesi tarafından yükseklikteki kısıtlamalar nedeniyle 2023'te de terk edildi, vatandaşlar paralel olarak Metro 2B'ye gitmek için orijinal plana geri döndüler. Transferin bir giriş noktası şimdi Juhu Galli'nin yakınlarındaki Barfiwala Köprüsü'nden sonra, diğeri Juhu-Versova Link Road'da olacak.
Bölgenin bir sakini olan Milaan Vigraham, transferin inşa edildiği sokakların üç yollu olduğunu ve CD Barfiwala Lane'de birkaç müdahale olduğunu söyledi. “Transfer inşaatın ortasındayken, ikisini alacak ve kavşağa gitmek isteyen herkes için büyük bir iz bırakacak” dedi. “Transfer sadece Juhu'dan Andheri West'e gitmek isteyenler için ve bizler için, ancak kavşak Gulmohar Yolu, NS Yolu 10 ve Gulmohar Yolu ve Ces Marg'dan Ces Marg'dan meydana gelen araçlarla buluşuyor.
Vigraham ayrıca Juhu Versova Linkstrasse boyunca bazı ağaçların yer açmak için büyütülmesi gerektiğini söyledi.
Mimarlar ve kentsel planlamacılar Alan Abraham ve Nitin Killawala ile birlikte, BMC'nin temyiz edilmesi, köprüdeki çalışma Eylül – Ekim 2024'te başladığında bir alternatif seçmeye çalıştı. Vigraham'a sordu. İbrahim, BMC'nin 2034 Kalkınma Planı'nda tasarlanan diğer yollara konsantre olması ve alternatifleri çembere trafiğe ödünç vermesi gerektiğine dikkat çekti. Bununla birlikte, bölgenin sakinlerinin düşük desteği nedeniyle savaşları yayıldı.
Köprü için sık sık kullanılan ve bir kampanyanın parçası olan bir mimar olan Mahindra Chawla, Juhu Circle kavşağının korkunç olduğunu söyledi. “Oradaki sinyaller çok uzun ve sonra çok kısa açılıyorlar” dedi. “Bir şehirde darboğazlar kaçınılmazdır, böylece trafik, ancak kavşağın kullanıldığı trafiğin yaklaşık% 80'i diğer banliyölerde kullanır. Yerliler trafiğin% 20'sini oluşturabilir, böylece çoğu için transfer bir nimet olacaktır.”
Bununla birlikte, BMC Köprü Departmanı'ndan bir yetkili, darboğazlardaki trafiğin sorun olmayacağını söyledi, çünkü transfer Juhu çemberi tarafından trafiğin büyük bir kısmına yol açacak. “Versova ve Juhu'dan taşıtlar Andheri'ye ulaşacak ve daha sonra şu anki 45 dakikadan çok uzakta 10 dakika içinde Gokhale Köprüsü'ne doğru düz olacaklar” dedi. “Transfer daha sonra Bandra-Versova Sea Link ile bir bağlantıya sahip olacak, böylece insanlar oradan gelir, kolayca ve hızlı bir şekilde ulaşabilirler.”
Juhu Circle'ın transferi trafik sorunlarımıza katkıda bulunacak: sakinler
Juhu Circle Flyover, yaratılışta uzun zamandır birçok planlama değişikliğine maruz kaldı. Juhu Circle'daki tıkanıklığı azaltmak için 2016'daki transfer, Metro 2B 2B sütunları boyunca daha düşük bir seviyede Metro 2B hattının sütunlarına gitmelidir. Ama bu hurdaya çıkarıldı çünkü tıknaz ve zordu.
Bir sonraki rotadan sonra – Hindistan ülkesinin Havaalanları Otoritesi tarafından yükseklikteki kısıtlamalar nedeniyle 2023'te de terk edildi, vatandaşlar paralel olarak Metro 2B'ye gitmek için orijinal plana geri döndüler. Transferin bir giriş noktası şimdi Juhu Galli'nin yakınlarındaki Barfiwala Köprüsü'nden sonra, diğeri Juhu-Versova Link Road'da olacak.
Bölgenin bir sakini olan Milaan Vigraham, transferin inşa edildiği sokakların üç yollu olduğunu ve CD Barfiwala Lane'de birkaç müdahale olduğunu söyledi. “Transfer inşaatın ortasındayken, ikisini alacak ve kavşağa gitmek isteyen herkes için büyük bir iz bırakacak” dedi. “Transfer sadece Juhu'dan Andheri West'e gitmek isteyenler için ve bizler için, ancak kavşak Gulmohar Yolu, NS Yolu 10 ve Gulmohar Yolu ve Ces Marg'dan Ces Marg'dan meydana gelen araçlarla buluşuyor.
Vigraham ayrıca Juhu Versova Linkstrasse boyunca bazı ağaçların yer açmak için büyütülmesi gerektiğini söyledi.
Mimarlar ve kentsel planlamacılar Alan Abraham ve Nitin Killawala ile birlikte, BMC'nin temyiz edilmesi, köprüdeki çalışma Eylül – Ekim 2024'te başladığında bir alternatif seçmeye çalıştı. Vigraham'a sordu. İbrahim, BMC'nin 2034 Kalkınma Planı'nda tasarlanan diğer yollara konsantre olması ve alternatifleri çembere trafiğe ödünç vermesi gerektiğine dikkat çekti. Bununla birlikte, bölgenin sakinlerinin düşük desteği nedeniyle savaşları yayıldı.
Köprü için sık sık kullanılan ve bir kampanyanın parçası olan bir mimar olan Mahindra Chawla, Juhu Circle kavşağının korkunç olduğunu söyledi. “Oradaki sinyaller çok uzun ve sonra çok kısa açılıyorlar” dedi. “Bir şehirde darboğazlar kaçınılmazdır, böylece trafik, ancak kavşağın kullanıldığı trafiğin yaklaşık% 80'i diğer banliyölerde kullanır. Yerliler trafiğin% 20'sini oluşturabilir, böylece çoğu için transfer bir nimet olacaktır.”
Bununla birlikte, BMC Köprü Departmanı'ndan bir yetkili, darboğazlardaki trafiğin sorun olmayacağını söyledi, çünkü transfer Juhu çemberi tarafından trafiğin büyük bir kısmına yol açacak. “Versova ve Juhu'dan taşıtlar Andheri'ye ulaşacak ve daha sonra şu anki 45 dakikadan çok uzakta 10 dakika içinde Gokhale Köprüsü'ne doğru düz olacaklar” dedi. “Transfer daha sonra Bandra-Versova Sea Link ile bir bağlantıya sahip olacak, böylece insanlar oradan gelir, kolayca ve hızlı bir şekilde ulaşabilirler.”