Kesintisiz seyahat planlaması için otobüs güzergahlarını Google Haritalar'a entegre etmek en iyisidir Mumbai Haberleri

betül

Member
Mumbai: Şehrin toplu taşıma sistemi dijital bir itiş alacak çünkü Brihanmumbai Elektrik Tedarik ve Taşımacılığı (en iyi), geniş otobüs ağını Google Haritalar ile entegre etmek için dişliler yapıyor. Bir ay içinde, taşıtlar en iyi filo tarafından işletilen 402 otobüs yolunun tümünü yaklaşık 2.900 otobüsle eşleyebilir ve seyahat planlaması ve verimliliğini artırabilir.


Kesintisiz seyahat planlaması için Google Haritalar'a otobüs hatlarının entegrasyonuna entegre etmek en iyisidir

Şu anda küratörlü tekliflerle en iyi otobüs güzergahlarını gerçek zamanlı olarak takip etmek için bir mekanizma yoktur. Bu entegrasyon, yolcuların optimal rota seçeneklerine erişebilmeleri ve aynı zamanda en iyi süreçlerini rasyonelleştirebilmeleri için bu boşluğu kapatmayı amaçlamaktadır. Taşıma gövdesi, iki otobüs arasındaki kafayı 35 ila 45 dakika ile 15 ila 20 dakika arasında azaltmak için çalışır.

Şubat 2024'te Maharashtra hükümeti, kamu hizmetleri için yapay zeka (AI) kullanmak için Google ile bir Mutabakat Zaptı (MOU) imzaladı. Bu girişimin bir parçası olarak, otobüs güzergahlarını Google Haritalar'a entegre etmek için Google ile çalışmak en iyisi oldu. En iyi genel müdür SVR Srinivas, “Google ile birkaç toplantı yaptık ve hizmetin bir ay içinde halk için yayınlanmasını bekliyoruz.” Dedi. “Yolcular otobüs hatlarımızı görebilir ve seyahatlerini buna göre planlayabilirler.”

Başlamadan sonra, taşıtlar başlangıç noktalarına ve hedeflerine Google Haritalar'a girebilirler. Uygulama daha sonra mümkün olan en iyi seyahat seçeneklerini görüntüler ve daha sonra canlı GPS verilerini dikkate alır. Sistem, son milin bağlantısı için en iyi otobüsler, metro ve yerel trenler, otomatik çekçekler ve taksiler dahil olmak üzere çok modlu taşıma seçenekleri önermektedir.

Örneğin, bir yolcu Malad'dan Ghatkopar'a gidiyorsa, Google Haritalar gerçek zamanlı güncellemelerle en iyi otobüs, metro veya trenin bir kombinasyonunu oluşturabilecek en hızlı rotayı önerir.

Bu ortaklık sadece yolcunun rahatlığını geliştirmek değil, aynı zamanda otobüs hizmetlerini geliştirmek için önemli veriler toplamakla da ilgilidir. Google'ın analizi ile, yolcuların tercihleri, rota talebi ve filo verimliliği hakkında bilgi edinmek en iyisidir.

Srinivas, “Şu anda aynı rotaları yapıyoruz, ancak ekibime gerçek zaman verilerine göre onları rasyonelleştirme ve optimize etme talimatı verdim. Bu alıştırma her üç ila dört ayda bir tekrarlanıyor.” Dedi. “Köprüler ve U -Bahn çizgileri gibi yeni altyapılar ortaya çıktığında, buna göre uyum sağlayacağız.”

En iyi ihtimalle, ulaşım planlamacıları rasyonalizasyonun güç güçlü yolları ortadan kaldırmadığına ve aynı zamanda talebin yüksek olduğu yeni tanıtımlar getirdiğine inanıyor. Örneğin, veriler, bu alanlarda daha küçük, yüksek frekanslı otobüs güzergahları sunmaya en iyi şekilde yararlanan güçlü bir otomatik çekçek yolcuları ile koridorlar gösterebilir.

En iyi, yük faktörünü (otobüs başına işgal altındaki koltukların yüzdesi) şu anda% 49'dan% 72'ye yükseltmeyi amaçlamaktadır. Bunu başarmak için, şu anda ağının% 30'unu oluşturan ancak kullanılmayan 10 km'den fazla teleskopları azaltır. Bunun yerine, odak noktası demiryolu ve metro istasyonlarını birbirine bağlayan daha kısa, son derece tasvir eden yollardır.

Buna ek olarak, otobüs üreticilerinin filo genişlemesini hızlandırması için en iyi itme. Mevcut 2.900 otobüs filosu Haziran ayına kadar 3.500'e çıkacak. Olectra gibi şirketlerden üretimi ölçeklendirmeleri ve zamanında teslimat sağlamaları istendi. Amaç, filoya 2.100 alternatif otobüs eklemek amacıyla ayda 100-150 otobüs almaktır.