Maha e-bisiklet taksileri için kurallar kuralları | Mumbai Haberleri

betül

Member
Mumbai: Eyalet hükümeti yakın zamanda e-bisiklet taksileri için kurallar yayınladı ve 5 Haziran'a kadar insanlara öneriler ve itirazlar için başvurdu. Nihai kurallar Temmuz ayında sunuldu.


Gurgaon, Hindistan 30 Kasım: Baxi adlı yenilikçi bir bisiklet taksi hizmeti olarak toplu taşıma eksikliği nedeniyle, DC TL Satyaparkash şehri resmi olarak Pazartesi günü başlatıldı. Baxi hizmeti başlangıçta 30 Kasım 2015 Pazartesi günü, son milin bağlantısı olan Hindistan'ın Gurgaon kentinde şehirde taşıt sunmak için 23 bisikletle başlatıldı. (Fotoğraf: Abhinav Saha/Hindustan Times)

Devlet kabinesi, çevre dostu hareketliliği teşvik etmek ve bağımsızlık yoluyla gençler için istihdam sağlamak için 1 Nisan'da e-bisiklet taksi politikasını geçti. İşte Maharashtra Bisiklet Taksi Kurallarının en önemli özellikleri, 2025:

Hız sınırlaması: Saatte 60 km'nin altında.

Servis Süresi: Şiddetli yağmur ve fırtınalı hava koşullarında değil.

Servis Sağlayıcıya Not: 12 yaşın altındaki yolculara izin vermemek; ve polisten sorumlu sürücüler istihdam ediyor.

Servis sağlayıcı, son yedi yıl içinde uyuşturucu veya alkolden hüküm giymiş sürücüleri veya BNS'ye göre tanınabilir bir suçtan dolayı herhangi bir zamanda dolandırıcılık, cinsel suçlu suçlar, cinsel suçlar, motorlu taşıt kullanımı, anlaşmazlıklarla, eylem yetkilileriyle, eylem yetkilileri, eylem haksızlığı, eylem hakimleri, eylem yetkilileriyle ilgili bir suçtan dolayı tutmalıdır.

Renk Kodu: Araçlar sarı olmalıdır. Sürücü bir kask takmalı ve sürücü ve yolcu arasında bir ayırıcı olmalı.

Sürücüler için standartlar: İşlettiğiniz sokaklar, yollar ve alanlar hakkında bilgi sahibi olmalısınız. Sürücü 20 ila 50 arasında olmalı, “iyi bir ahlaki karakter ve sabıka kaydı olmadan” olmalıdır.

Tutum sırasında, servis sağlayıcı da sürücülerin kibar olmasını ve dostça onayla yolcularla konuşmasını sağlamalıdır.

Polis Kontrolü: Sürücüler emilirse ve lisansları yenilenirse yapılmalıdır.

Eğitim: Güvenli sürüş eğitimi eğitimi ek olarak, sürücüler de hizmet sağlayıcıdan cinsiyet duyarlılığı, yolcular vb.

Çalışma Saatleri: 8'in üzerinde değil.

Kadın istihdam: Lisans sahibi, mümkün olduğunda sürücüleri istihdam etmeye çalışmak zorundadır. Sürücünün kişisel iletişim numarası yolcu ile paylaşılmamalıdır. Buna ek olarak, servis sağlayıcısının uygulaması, kadın yolcuların kadın sürücüleri seçmeleri için tesis sağlamalıdır.

Yolcular için Ayrıntılar: Bisiklet taksi ayrıntılarına ek olarak, servis sağlayıcı ayrıca operatörün telefon numaralarını, çağrı merkezi, temyiz otoritesini, yetkili memurun değerlendirme ve sürücünün adı, adresi ve cep telefonu ayrıntılarını göstermelidir.

Hizmeti kim alabilir: Yolcular sürüş sırasında ne sigara içmeli ne de içmemeli, şoförle yüzleşmeli ve bisiklet taksisine kasten veya ihmal edilmemelidir. Yolcular, bildirilen hız sınırlarının hükümlerini ihlal etmek için sürücüyü aracı sürmeye zorlamamalıdır.

GPS İzleme: Servis sağlayıcının sürücüyü ve aracı yolcu ile birlikte gerçek zamanlı olarak izlemesine yardımcı olur. Bağlantılar ve yemler gerekirse polis memurlarına ve idari makamlarla paylaşılabilir.

Kararlı duraklar: Toplama ve damlalar için belirli standlar işaretlenmelidir.

Tarifeler: Devlet Trafik Otoritesi hala belirlenmelidir. Bununla birlikte, zaman zaman, lisans sahibinin Bölgesel Trafik Otoritesi veya Devlet Trafik Otoritesi tarafından belirlenen maksimum tarifeden daha fazla ücret alması gerekmez. Yolcu, yolculuk başlamadan önce uygulamadaki ücret veya sürücü tarafından bilgilendirilir.