Mumbai'nin kurucusu, Hindistan'daki işleri ortadan kaldıran AI'ya karşı alarm atıyor: 'Orta sınıfın sonu …' | Dağıtım

betül

Member
Mumbai merkezli girişimci ve kurucu Arindam Paul kısa süre önce yapay zekanın (AI) Hindistan'daki Hindistan işgücü piyasası üzerindeki etkileri hakkındaki görüşleriyle Linkedin hakkında ateşli bir tartışma tetikledi. Yetkili, AI'nın BT hizmetlerinde ve BPO sektörlerindeki istihdamı büyük ölçüde azalttığı ve ülke ekonomisi için önemli bir zorluğu temsil ettiği konusunda uyardı.


Mumbai merkezli bir kurucu AI'nın Hindistan'daki işleri azaltabileceği konusunda uyardı (LinkedIn/Arindam Paul)
“Orta sınıf ve tüketim tarihi nesli tükenmekte”


LinkedIn görevinde Paul, Hindistan'ın işleme işinin sorunu sıkılaştırabilecek yeterince iyi ücretli işler üretmediğini söyledi.

(Ayrıca okuyun: iIM Dereceleri, görünüşü için Hindistan'da klişeleştiğini söylüyor: “Bir fitness eğitmeni olup olmadığımı sordu”)

“Liderlerimiz de dahil olmak üzere çoğu insanın ekonomimiz için ne kadar büyük bir tehdidin olabileceğini anladığını düşünmüyorum. Üretimimiz, ödenen işlerin üretimi ile ilgili olarak olması gereken noktada hiçbir şekilde £Yılda 3-6 lakh. BT hizmetlerimiz ve BPO'larımız işçilerde ve birçok durumda işlerinde önemli bir azalma bulacak ”diye yazdı.

Infosys gibi büyük BT şirketlerinin adapte olabileceğini ve hatta gelişebileceğini kabul ederken, şu anda kadar çok insan istihdam etmeyeceklerini savundu.

Paul devam etti: “Bugün var olan günümüz çalışanlarının neredeyse yüzde 40-50'i durabilir. Ve bu orta sınıfın sonu ve tüketim tarihi anlamına gelir. “

Genel resme bakan şirket?


Paul ayrıca yapay zeka kontrollü maliyet azaltma konusunda hevesli olan şirketleri de eleştirdi, ancak daha geniş ekonomik etkileri dikkate almadı.

“Bugün, tüm şirketler AI'nın işçileri azalttığı, verimliliği artırdığı ve sonucu artırdığı için mutlu. Ancak, tüketicilerin elinde iş ve para olmadan bir üst hat olmayacağını unutuyorlar ”diye uyardı.

GSYİH'nın daha fazla büyümesini umarken, Hindistan'ın önemli ölçüde genişletilmemesi durumunda bir KIS krizinin en olası senaryo olduğu konusunda uyardı.

Gönderiye buradan bir göz atın:


LinkedIn hakkında ateşli bir tartışma


Paul'ün Postası, profesyonellerin tartışmanın her iki tarafında ağırlıklı olarak 700'den fazla beğeni ve çok sayıda yorum aldı.

Bir kullanıcı kabul etti ve açıkladı: “Kaçınılmaz olanı belirttiniz. Bugünün işlerinin yerini AI kontrollü bir profil almazsa, bir krize gidiyoruz. “

Bir diğeri karşı çıktı: “Bunun esas olarak dijital veya BT ile ilgili işler için geçerli olduğuna inanıyorum. Düzenli olmayan ve işleme işletmeleri çok güçlü bir şekilde etkilenmez. Aslında, AI araştırma yol açan sektörlerde yeni işler bile yaratabilir. “

Üçüncü bir kullanıcı Paul'un endişelerini tekrarladı ve şöyle yazdı: “Küresel rekabeti anlamayan düşük üretkenliğe sahip düşük nitelikli bir iş gücümüz var. Otomasyon önce tekrarlanan işleri düşük acı ile ortadan kaldırır ve bunları ölçeklenebilir, yüksek kaliteli çıkışlarla değiştirir. “

Ancak, bazı kullanıcılar daha iyimser bir görüş aldı. “AI işi rahatsız edecek, ancak hikaye, sanayi devrimi veya yükseliş olsun, her büyük değişikliğin hem iş çıkardığını hem de iş yarattığını gösteriyor. Zorluk, hızlı bir şekilde yeni fırsatlar yaratıp yaratamayacağımızdır. “

(Ayrıca okuyun: “IIianer dayanılmazdır”: Kadının zor görünümü, “Elitizm” kitapçıkları çevrimiçi tartışma.)

Bir diğeri daha geniş bir endişe yarattı: “Yapay zeka inanılmaz derecede hızlı bir şekilde yararlandı ve istihdam üzerindeki etkileri endişe verici. Yapay zeka her zaman insan işçilerinin yerini alırsa, bu daha az satın alma gücüne ve nihayetinde şirketler için daha az müşteriye yol açmaz mı? Kıskanç bir daire. “