Bombay Yüksek Mahkemesi Mumbai, Salı günü Thane Ghodbund üzerindeki Bhayandar tüneline olan anlaşmazlık ve ihale tekliflerini açmaya başlayan yol projeleri artan yol projeleri ile bağlantılı olarak Larsen & Toubro inşaat devine yarıştı.
Thane tüneli, artan ihale anlaşmazlığı
Justices Kamal Khata ve Arif Doctor'dan bir tatil tezgahı, geçen hafta ön kalışına devam etmediğini ve Mumbai'deki Büyükşehir Bölgesi'nin Kalkınma Otoritesinin mali teklifin ihale prosedürünün son aşamasından kaynaklandığını söyledi.
Mali teklif 13 Mayıs'ta açılmalıdır.
Bu ayın başında, L&T, MMRDA tarafından projeler için teklifinin durumunu sorgulamak için Yüksek Mahkeme'nin önüne iki dilekçe sundu.
Banka Salı günü dilekçeleri reddetti, ancak bir hafta boyunca teklifi açtıktan sonra şirketin fiyatlarını mühürlü bir kapakta tutmak için MMRDA'yı başlattı.
Mahkeme, “Daha önceki geçici kalışlara devam etmiyoruz” dedi.
İnşaat şirketi taleplerinde belirtildi £Vasai Creek üzerinde 9.8 km'lik bir yol içeren 6.000 crore projesi ve ATAL SETU'dan sonra ülkede en uzun ikinci olarak ilan ediliyor.
L&T, teknik ve finansal tekliflerini 30 Aralık 2024'te sundu.
Teknik teklifler 1 Ocak 2025'te açıldı, ancak şirket daha sonra mesaj olmadığını iddia etti.
MMRDA'nın iletişim kurmamasının ihale prosedüründe adalet ve şeffaflık ilkelerini ihlal ettiği söylenir.
Başsavcı Tushar Mehta ve MMRDA için ortaya çıkan kıdemli danışman Mukul Roatgi, ihale koşullarına göre, sadece tepki -hızlı teklif sahiplerinin belirtileceğini savunmuştu.
L&T teklifinin çekici olmadığı tespit edildiğinden, ajans şirketle iletişim kurmak zorunda değildi.
MMRDA, en düşük teklif sahibini seçtikten sonra başarısız teklif sahiplerine açık olduğunu ve geri teslim etmeyeceklerini söyledi.
Roatgi ve Mehta, projenin büyük ve kamu yararına olduğunu ve “daha fazla gecikmeyeceğini” söyledi.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Thane tüneli, artan ihale anlaşmazlığı
Justices Kamal Khata ve Arif Doctor'dan bir tatil tezgahı, geçen hafta ön kalışına devam etmediğini ve Mumbai'deki Büyükşehir Bölgesi'nin Kalkınma Otoritesinin mali teklifin ihale prosedürünün son aşamasından kaynaklandığını söyledi.
Mali teklif 13 Mayıs'ta açılmalıdır.
Bu ayın başında, L&T, MMRDA tarafından projeler için teklifinin durumunu sorgulamak için Yüksek Mahkeme'nin önüne iki dilekçe sundu.
Banka Salı günü dilekçeleri reddetti, ancak bir hafta boyunca teklifi açtıktan sonra şirketin fiyatlarını mühürlü bir kapakta tutmak için MMRDA'yı başlattı.
Mahkeme, “Daha önceki geçici kalışlara devam etmiyoruz” dedi.
İnşaat şirketi taleplerinde belirtildi £Vasai Creek üzerinde 9.8 km'lik bir yol içeren 6.000 crore projesi ve ATAL SETU'dan sonra ülkede en uzun ikinci olarak ilan ediliyor.
L&T, teknik ve finansal tekliflerini 30 Aralık 2024'te sundu.
Teknik teklifler 1 Ocak 2025'te açıldı, ancak şirket daha sonra mesaj olmadığını iddia etti.
MMRDA'nın iletişim kurmamasının ihale prosedüründe adalet ve şeffaflık ilkelerini ihlal ettiği söylenir.
Başsavcı Tushar Mehta ve MMRDA için ortaya çıkan kıdemli danışman Mukul Roatgi, ihale koşullarına göre, sadece tepki -hızlı teklif sahiplerinin belirtileceğini savunmuştu.
L&T teklifinin çekici olmadığı tespit edildiğinden, ajans şirketle iletişim kurmak zorunda değildi.
MMRDA, en düşük teklif sahibini seçtikten sonra başarısız teklif sahiplerine açık olduğunu ve geri teslim etmeyeceklerini söyledi.
Roatgi ve Mehta, projenin büyük ve kamu yararına olduğunu ve “daha fazla gecikmeyeceğini” söyledi.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.