Geçen hafta bir sanal basın toplantısında Netflix, WWE Wrestling Entertainment'ın (WWE) WWE programlamasının Hindistan'daki platformunda başladığını duyurdu. Vardiya, Ocak ayından itibaren WWE içeriğinin akışı ile ABD, İngiltere ve Kanada'da başlayan WWE ve Netflix arasındaki küresel bir anlaşmanın bir parçası. Hindistan'da WWE, 1 Nisan'dan Sony'den Sony'den Sony'den Netflix'e taşındı. WWE 'WrestleMania', 'SummerSlam' ve 'Raw' gibi popüler haftalık gösterileri son 10 yılda Sony'de.
Nick Khan, Baş İçerik Sorumlusu Bela Bajaria, WWE Başkanı Nick Khan ve WWE -Chief T içerik memuru Paul “Triple H” Levesque, 3 Aralık 2024'te Los Angeles'taki Netflix'te bir etkinlik sırasında Dünya Güreş Eğlence ve Netflix'i tartışıyor.
Yayın Araştırma Konseyi, WWE'nin en son TV derecelendirmelerini paylaşmadı, ancak 2019'daki bir kaydırma raporu, Hindistan'ın WWE için her yıl 335 milyon benzersiz TV izleyicisine sahip olduğunu ve seyircinin% 34'ü 15 ila 30 yıl arasında olduğunu söyledi. WWE hayran kitlesi, Maharashtra, Pencap, Haryana ve Delhi gibi ülkelerdeki Hindistan'ın Tier 2 ve Tier -3 şehirlerinden geliyor.
Neden Netflix WWE, Brandon Riegg, Başkan Yardımcısı, Kurgu Olmayan ve Spor, Netflix'i seçti: “WWE ilk sınıf hikayeleri ve spor şovmenleri. Kitleniz onlarca yıldır inanılmaz derecede tutarlı … WWE bizi çok mantıklı kıldı.”
WWE YouTube kanalından 100 milyon aboneden 34 milyonu Hindistan'da. Riegg, yeni abone sayısından alıntı yapmadan Riegg, “Netflix Hindistan hayran kitlesinden çok fazla değer bekliyor. Hindistan'da iki numara, bu yüzden performans açısından büyük umutlarımız var.” Dedi.
Araştırma ve Insights Company Medya Ortakları Asya başkan yardımcısı Mihir Shah, büyük OTT platformlarının kitle önlemlerini korumak için iki kat olduğunu söyledi. “Jiohotstar'ın yeni dikey, kıvılcımları, etkileyici güçlü içeriği, MX oyuncusuna avod işini genişletmek için entegre olan geleneksel OTT. Amazon Prime Habersuyla birleştiriyor. Netflix, CID, suç devriye ve Kapil Show Show'u ekledi, Netflix Hint televizyonunun erişimini tamamladı.
AMP Sports and Entertainment'ın kurucusu Indranil Blah, WWE'nin Netflix söz konusu olduğunda çekirdek kitlesini kaybedebileceğini söyledi. “En azından Hindistan'da, Netflix ve WWE'nin bariz bir uyum var gibi görünmüyor. Netflix onun kadar yüksek ve WWE kitle pazarı. Kriket yakınlarındaki demografi açısından kitle şikayetinde ve menzil.” Dedi.
Bununla birlikte, çoğu OTT hizmeti abonelik elde etmek için canlı sporlara güvenmektedir. Amazon Prime Video, Emirates NBA Kupası ve NBA playoffları da dahil olmak üzere 2025'te normal sezonun 66 NBA oyunu için özel akış hizmetidir. Japonya'da hizmet Major League Beyzbol Oyunlarını gösteriyor.
Hindistan Premier Ligi'nin medya hakları iki yıl içinde yenilemeye geldiğinde Amazon, Netflix ve YouTube'dan herhangi bir teklifi dışlamayan Streambox Media'nın kurucusu Anuj Gandhi, tüm canlı sporların yavaş yavaş akışa devam edeceğini söyledi. Netflix Sports'un nasıl yaklaşacağı sorulduğunda Reigg şunları söyledi: “En büyük etkinliklere ve toplamlara bakıyoruz. Hizmetimizden seçim yapabileceğiniz eğlence ve programlama ile ilgili birçok seçenek var ve canlı sporlar aynı genel seçenek kategorisinde düşüyor. Görevimiz, en ikna edici seçenekleri tanımlamak ve görüntüleme ile ilgili olasılıkları göz ardı edebilecekleri göz ardı etmek değil.
Bununla birlikte, blah, Hindistan'da büyük canlı spor mülklerini seçen herhangi bir akış şirketini öngörmez. Blah, “Dünya çapında bile, hala NBA ile en iyi Haber gibi suyu test ediyorlar. Hindistan'da mantıklı olan tek canlı spor IPL ve şirketlerin hiçbiri mülkün yakınında değil, çünkü IPL ile sadece suyu test etmekle kalmayıp aynı zamanda derin yatırımlar yapmak anlamına geliyor.” Dedi.
Gandhi, tüketici çekmesinin nihayetinde canlı spor platformlarının kararında rol oynayacağını savunuyor. “Her şeyi istiyorsunuz” isteğe bağlı “ve bu beş yıl öncesine kıyasla temel bir değişiklik.” Dedi. Blah, canlı sporun randevuyu ziyaret etmeye devam ettiği için televizyonun değerinin kilo vermeyeceğine inanıyor. Mihir Shah, “TV, iltifat ve yeni, sürükleyici görüntüleme deneyimleri akarsularken kitleler için yalın bir deneyim olmaya devam ediyor.” Dedi.
Video Ott, yeni bir Ficci EY raporuna göre, 2024'te 47 milyon hane halkından 2027'de 65 milyona büyümesi bekleniyor.
Nick Khan, Baş İçerik Sorumlusu Bela Bajaria, WWE Başkanı Nick Khan ve WWE -Chief T içerik memuru Paul “Triple H” Levesque, 3 Aralık 2024'te Los Angeles'taki Netflix'te bir etkinlik sırasında Dünya Güreş Eğlence ve Netflix'i tartışıyor.
Yayın Araştırma Konseyi, WWE'nin en son TV derecelendirmelerini paylaşmadı, ancak 2019'daki bir kaydırma raporu, Hindistan'ın WWE için her yıl 335 milyon benzersiz TV izleyicisine sahip olduğunu ve seyircinin% 34'ü 15 ila 30 yıl arasında olduğunu söyledi. WWE hayran kitlesi, Maharashtra, Pencap, Haryana ve Delhi gibi ülkelerdeki Hindistan'ın Tier 2 ve Tier -3 şehirlerinden geliyor.
Neden Netflix WWE, Brandon Riegg, Başkan Yardımcısı, Kurgu Olmayan ve Spor, Netflix'i seçti: “WWE ilk sınıf hikayeleri ve spor şovmenleri. Kitleniz onlarca yıldır inanılmaz derecede tutarlı … WWE bizi çok mantıklı kıldı.”
WWE YouTube kanalından 100 milyon aboneden 34 milyonu Hindistan'da. Riegg, yeni abone sayısından alıntı yapmadan Riegg, “Netflix Hindistan hayran kitlesinden çok fazla değer bekliyor. Hindistan'da iki numara, bu yüzden performans açısından büyük umutlarımız var.” Dedi.
Araştırma ve Insights Company Medya Ortakları Asya başkan yardımcısı Mihir Shah, büyük OTT platformlarının kitle önlemlerini korumak için iki kat olduğunu söyledi. “Jiohotstar'ın yeni dikey, kıvılcımları, etkileyici güçlü içeriği, MX oyuncusuna avod işini genişletmek için entegre olan geleneksel OTT. Amazon Prime Habersuyla birleştiriyor. Netflix, CID, suç devriye ve Kapil Show Show'u ekledi, Netflix Hint televizyonunun erişimini tamamladı.
AMP Sports and Entertainment'ın kurucusu Indranil Blah, WWE'nin Netflix söz konusu olduğunda çekirdek kitlesini kaybedebileceğini söyledi. “En azından Hindistan'da, Netflix ve WWE'nin bariz bir uyum var gibi görünmüyor. Netflix onun kadar yüksek ve WWE kitle pazarı. Kriket yakınlarındaki demografi açısından kitle şikayetinde ve menzil.” Dedi.
Bununla birlikte, çoğu OTT hizmeti abonelik elde etmek için canlı sporlara güvenmektedir. Amazon Prime Video, Emirates NBA Kupası ve NBA playoffları da dahil olmak üzere 2025'te normal sezonun 66 NBA oyunu için özel akış hizmetidir. Japonya'da hizmet Major League Beyzbol Oyunlarını gösteriyor.
Hindistan Premier Ligi'nin medya hakları iki yıl içinde yenilemeye geldiğinde Amazon, Netflix ve YouTube'dan herhangi bir teklifi dışlamayan Streambox Media'nın kurucusu Anuj Gandhi, tüm canlı sporların yavaş yavaş akışa devam edeceğini söyledi. Netflix Sports'un nasıl yaklaşacağı sorulduğunda Reigg şunları söyledi: “En büyük etkinliklere ve toplamlara bakıyoruz. Hizmetimizden seçim yapabileceğiniz eğlence ve programlama ile ilgili birçok seçenek var ve canlı sporlar aynı genel seçenek kategorisinde düşüyor. Görevimiz, en ikna edici seçenekleri tanımlamak ve görüntüleme ile ilgili olasılıkları göz ardı edebilecekleri göz ardı etmek değil.
Bununla birlikte, blah, Hindistan'da büyük canlı spor mülklerini seçen herhangi bir akış şirketini öngörmez. Blah, “Dünya çapında bile, hala NBA ile en iyi Haber gibi suyu test ediyorlar. Hindistan'da mantıklı olan tek canlı spor IPL ve şirketlerin hiçbiri mülkün yakınında değil, çünkü IPL ile sadece suyu test etmekle kalmayıp aynı zamanda derin yatırımlar yapmak anlamına geliyor.” Dedi.
Gandhi, tüketici çekmesinin nihayetinde canlı spor platformlarının kararında rol oynayacağını savunuyor. “Her şeyi istiyorsunuz” isteğe bağlı “ve bu beş yıl öncesine kıyasla temel bir değişiklik.” Dedi. Blah, canlı sporun randevuyu ziyaret etmeye devam ettiği için televizyonun değerinin kilo vermeyeceğine inanıyor. Mihir Shah, “TV, iltifat ve yeni, sürükleyici görüntüleme deneyimleri akarsularken kitleler için yalın bir deneyim olmaya devam ediyor.” Dedi.
Video Ott, yeni bir Ficci EY raporuna göre, 2024'te 47 milyon hane halkından 2027'de 65 milyona büyümesi bekleniyor.