Soğutma Sarkaç: CR SADECE 14 YENİ AC Hizmeti Eklemek | Mumbai Haberleri

betül

Member
Mumbai: Mumbais taşıtlarının daha serin bir yolculuk için daha fazlasını tanımlamak için daha fazlasını oluşturdukları ortaya çıkıyor. Merkezi Demiryolu (CR) maliyetlerin konforu tercihini yansıtır ve 16 Nisan'dan itibaren 14 Nisan'dan itibaren daha fazla klimalı hizmet (AC) hizmetleri gerçekleştirecek ve eski AC olmayan konuların yerini alacaktır.


MUMBAI, Hindistan – 17 Aralık 2020: Merkez Demiryolunun İlk İklim Alayı Merkez Demiryolu Ana Tren Chhatrapati Shivaji Maharaj Terminus (CSMT). AC Yerel Hizmetler, 17 Aralık 2020 Perşembe günü Hindistan'ın Mumbai'deki CSMT Kalyan bölümünden işletilecek. (Fotoğraf: Anshuman Poyekar/Hindustan Times) (Anshuman Poyrekar/HT-Foto)

AC trenlerinin popülaritesi hem merkezin demiryolu hatlarında hem de batı banliyösünde artar. Mart ayı için, son üç yılda, Merkez Demiryolu AC trenleri olan taşıtlarda artışla% 73 kaydetti, batı demiryolu% 67 arttı. Gerçek anlamda, rakamlar Mart 2022-23'te 48.989'dan Mart 2024-25'te Merkez Demiryolu için 84.847'ye yükseldi. Batı Demiryolunda rakamlar aynı dönemde 90.040'dan 1.63 lakh'a yükseldi.

Merkez Demiryolu şu anda günde 66 hizmet işleten yedi alternatif Strom trenine sahiptir. Ek 14 hizmet, günlük AC hizmetlerinin toplam sayısını 80'e çıkaracak. Yeni hizmetler, yukarı ve aşağı hareketlerde CSMT-Tane/Kalyan/Badlapur rota-yedi'ye ekleniyor. Sabah ve akşam zirveleri boyunca bir tane olacakken, kalan 12 hizmet yoğun zamanların dışında çalıştırılır.

Yüksek bir CR memuru, “AC -Native gezilerimizde istikrarlı bir şekilde artan günlük taşıt sayısı. Ayrıca, yaz sıcağında bu kararı vermemize neden oldu.” Dedi.

Batı Demiryolu ayrıca hava koşullu hizmetleri seçen taşıt sayısında bir artışa sahiptir. Bu trenleri Churchgate Virar rotasında çalıştırıyor.

“AC -Home'un popülaritesi sayılara yansır. Örneğin, £Bundan 3,5 kat daha yüksek olan her yerel alternatif güç hizmetinden 47.863 £13.548 Her normal yerel tren hizmetinden kazanıyoruz. 2024-25'te hak ettik £46.5 milyon taşıt tarafından korunan AC yerel trenlerinden 215 crore ”dedi.

Bu arada, bir danışma komitesi olan Danışma Komitesi (Batı Demiryolunun Zonal Demiryolu Kullanıcıları Danışma Komitesi), yerel bir AC treninin merkezi demiryolundan devredilmesi için başvuruda bulundu. “CR, boşta olan yerel bir tırmık var. Sizden önceliğe aktarmanızı istiyoruz çünkü muazzam bir talep var.” Dedi.

Bununla birlikte, Merkez Demiryolu, alternatif elektrik hizmetlerinin sayısının da istikrarlı bir şekilde arttığını belirtti ve bırakmanın başladığını ekledi.